27 september 2006

Lite mer...

Jag har hunnit göra lite till än "bara" hakklapparna. Visserligen har jag varit förkyld, men det brukar inte göra stickfingrarna obrukbara.....

Jag hittade i mina gömmor två nystan med "lurvigt" garn, sånt där som blir bra som en halsduk!



Jaywalker som jag började på för ett tag sen har blivit så här stora, första sockan stickade jag nästan två gånger, det var svårt att beräkna storleken. Första för stor... dra upp.....sen för liten.... dra upp... tredje gången gillt, nu är den bra!



Jag tyckte att jag behövde några nya grytlappar, så jag stickade två "rör" och virkade ihop, ..jaa inte med varandra...



Så har jag äntligen kommit igång med ärmarna på lusetröjan, skall den bli färdig innan året är slut så får jag nog ägna lite tid åt den....

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, lite nytta med att vara hemma då! Hoppas du blir bra helt och hållet snart.

*blåser på det onda*