20 mars 2007

Övrigt.

Jag var på sticktåg till Eskilstuna i lördags.
Jag har börjat på ett par krokade vantar.
Jag har kommit igång igen på mina hakk-lappar(hur länge det nu varar denna gång).
Jag håller på med en schal i kid seta och har kommit en bra bit på väg. Det är en sån där med tunt garn o tjocka stickor. Jag har börjat lära mig det nu och det känns okej numera.
Jag har börjat på ett par sockar i opal hundertwasser.
Jag har börjat på en silkehalsduk till min syster, det skall bli en födelsedagspresent så jag hoppas att hon inte läser detta.
För övrigt så känns det bra att våren är på väg.... joo, men det är den ju, hade det inte varit några bakslag så hade jag inte litat på att det var riktig vår!
Några bilder blir det en annan dag... nu skall jag fortsätta att kroka...eller sticka....

2 kommentarer:

Ullin sa...

hinner du med bisysslan på dagarna?

Stickorren sa...

Om du med bisysslan menar det där mellan 8 o 5, så blir det faktiskt lite gjort där med.