01 december 2007

Födelsedagskalas!

Ja, jag har varit på 1-års kalas idag! Garnhärvans 1-årskalas. Med lotteri, fiskdamm, fika och trevligt umgänge.
Lotteriet var kul! Lotterna var garnnystan som hade fått ett nummer. Så man köpte en lott och fick nystanet på köpet! Sen var det några som vann lite också...... men det brukar inte jag göra.
Jag hade ju med mig lite mer garn hem än när jag åkte dit, rapport kommer.
Nu skall jag titta på adventskalendrar och välja ut några bra. Denna ligger högt på rankinglistan Fröken Fräkens Adventskalender , sen kommer Johannas.
Nu behöver jag lite garn.......................jag tror att jag har lite på vinden!
Jag klarar mig!
Jag får väl erkänna att jag även försökte få folk att bli intresserade av krokning! Och jag tror att jag lyckades!

1 kommentar:

Inger sa...

Jag skulle väl tro att det finns lite att välja på,på din vind.Har inte orkat tita på kalendrarna än.Har smitit från det jag borde gjort ikväll genom att sticka färdigt sjalen jag höll på med idag.Allts stickat tills garnet inte räckte längre.