20 januari 2008

Jag har så mycket för mig!

Det är så mycket roligt så jag hinner inte med!


Förra söndagen var jag i Nyköping och tittade på utställningen Stickspåret och lyssnade på Lena Nessle. Träffade många bekanta och blev bortskämd av svärmors kusin. Hon bjöd på lunch och senare fika innan jag åkte hem.



Måste visa en av de böcker som jag fick i julklapp. Svår att få tag på, kanske det sista exemplaret hos bokhandlarna i Norge.




Mycket glad är jag i alla fall!


Jag håller på med en väst till min dotter, snart har jag kommit upp till den pumkt på bakstycket där jag skall räkna ut hur stor inprovningen skall vara som jag har tänkt att ha vid axeln.




Västen är inte riktig så mörk som det verkar, jag försökte få fram resåren så att den skulle synas.

Jag är ju med i sockklubben också, men jag har ju inte kommit så långt på min monkey-sock, men januari är ju inte slut ännu:-)

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Vilken snygg väst!! Din dotter är lyckligt lottad.

Inger sa...

Det är ju en tredjedels månad kvar,så du hinner.Jättesnygg väst!

Metta sa...

Tack för kommentaren. Den värmde. Har saknat din blogg, men kul att läsa den igen.
Västen till dottern blir mycket snygg.
Du hinner säkert med Monkeys, så snabbt som du stickar.

Anonym sa...

Snygg väst, freestylar du? Klartext, jag skulel vilja kika närmare på beskrivningen!