26 april 2009

En mycket trevlig fredag!

Efter en dag på jobbet så är det skönt att komma hem! Och i fredags så blev det ännu trevligare när jag tömde brevlådan!

Så började jag med att plocka ur sakerna ur paketet och hittar detta fina kort. Jag som inte håller på med kort på detta sätt blev extra glad för detta!


Sen så kom det bästa. Titta vad som fanns mer!
Garn, härligt bomullsgarn, Garnstudios Muskat Safir, choklad, mörk som jag gillar! Så en liten ram som kanske kommer till användning nån gång i framtiden, ja i framtiden för den ser ut att passa till ett barnfoto och jag har inga så små i min närhet för tillfället.

Tack så mycket Stinasloppis!

2 kommentarer:

solveig sa...

Jag tänker inte ta det som en hint, bara så du vet! ;-)

Linda sa...

Var hittar man nån att byta garn och choklad med? Verkar vara en jättehärlig idé.