22 juni 2014

Bohus Stickning

Jag blev ju mycket bedrövad när jag hörde att Solveig-Solsilke skulle sluta upp med att göra materialpaket till Bohus-sticknings tröjor.
Jag hade inte köpt något material, för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha!
Men ibland så kommer det stora ljuspunkter!
Angora-garnet har tagit över och färgar och säljer materialpaket till Bohus-tröjorna.
Nu måste jag spara pengar snabbt så jag kan köpa den (eller flera?) tröja jag vill ha.
Problemet blir att bestämma vilken jag vill ha!

2 kommentarer:

Liisa sa...

Åh, vilken tur för mig också! Måste börja spara och välja ;)

Efwa - Medea sa...

Jag fick ett kit förra året när jag fyllde år men har bara stickat prov än. Det är kanske dags att åtminstone sätta igång så att tröjan blir klar innan jag fyller 60.