01 februari 2008

Morden i Midsomer

..är det snart dags för. Jag missade serierna när dom gick första gången, så nu är det dags. Fast för mig är dom inte så stickvänliga, jag missar så mycket om jag stickar, och med dom miljöerna, hus, blommor, ja och historien också förstås, så vill jag inte missa något.
Fast hittils idag har jag hunnit med några varv på min andra monkey-socka så jag har fått lite stickning så jag inte får abstinens.
Jag är inne på tredje mönsterrapporten på skaftet så det finns en mycket stor chans att dom blir klara inom en inte allt för avlägsen framtid.

1 kommentar:

Inger sa...

Jag såg inte från början ikväll och jag stickade,men så har jag sett avsnitten förut.Det är dock inte allt jag kommer ihåg,men poolmannen och hon som klättrade på taket kom jag ihåg.Dock inte vem som var skurken.