28 februari 2010

Bokproblem.

Inte för att det är ett problem nu, men det tog tid innan jag fick dom.





Jag beställde dom innan jul, nästan så att jag hade haft dom till julafton.
När nyår var passerat och någon dryg vecka till så började jag undra vart mitt paket hade tagit vägen.
Ringde transportfirman, dom hade inga noteringa att dom ens hade hämtat mitt paket!
Ringde, nej dit mailade jag, till bokfirman, men dom kunde inte heller säga vart mina böcker tagit vägen. Hon noterade min beställning som försvunnen, och la en ny beställning.
Jag trodde att böckerna skulle komma meddetsamma, men det var normal handläggningstid.
En vecka senare så kommer mina böcker.
En dag efter det så kommer det ett paket till, med mina böcker!
Så där satt jag med dubbel uppsättning!
Mail till bokföretaget.
Dom skickar en retursedel och jag skickar iväg en omgång böcker.
Sen fick jag ett brev där dom konfirmerade att dom fått tillbaks böckerna och avskrivit den räkningen.
Allt frid o fröjd till slut!

1 kommentar:

Stick-kine sa...

Du kunde kontaktat mig... jag är lite sugen på böcker! Kram Kine