15 februari 2010

Skulden till allt!?


Det är det här som är skulden till att vi har nya bokhyllor i vardagsrummet!



Att jag vart tvungen att flytta bort dessa bokhyllor ur mitt arbetsrum.



Att mina textilböcker fick en egen bokhylla.

Skåpet är väl inte det vackraste.
Men det är min pappa som har gjort det.

Han gjorde det i övre tonåren till sitt föräldrahem. Det skulle stå i en hall där det var lite trångt, så dörrarna på nedre delen går att öppna en fjärdedel i taget.

De dörrarna liknade spårvagnarnas dörrar, så skåpet har alltid gått under namnet spårvagnsskåpet.

När jag var liten hade föräldrarna småbarnskläder i det.

Jag tycker att det passar mycket bättre att ha garn i det!

2 kommentarer:

Varkenoch sa...

Jag tycker att skåpet är väldigt fint. Och garnet gör sig utmärkt i :)

Fröken Fräken sa...

Jag gillar skåpet! Och jag gillar att ni gjort plats för det!