29 augusti 2011

Jag fick andra-pris!

Tänk att få komma på andra plats i en design-tävling!
Det har jag aldrig ens drömt om.
Men nu har verkligheten visat sig så härlig!
Det var Östergötlands Ullspinneri som hade utlyst en schal-tävling och man skulle göra en ny design i deras garn.
Så mitt bidrag var Pilvingeschalen. Den ligger bra över axlarna och den värmer gott om armarna också.



Vad tiden lider så kommer det att finnas ett mönster också.
Två andra vinnande bidrag kan ni se här och här 
Hon som vann första pris har tyvärr ingen blogg, så jag har inte fått sett det bidraget.

6 kommentarer:

Inger sa...

Grattis till andraplatsen. Jag fick en beskrivning av ditt bidrag tidigare idag,så nu var det roligt att få se det på bild.

garnlek sa...

Grattis! Toppenfin!

eWa sa...

Grattis ! Din sjal är fantstiskt fin!!

EvaL8 sa...

Grattis! Kul att se hur ditt bidrag ser ut, snyggt.

Maria sa...

Hej, grattis! Jag ser fram emot mönstret. Maria från Surte,

Tuula Linder sa...

Oj vilken härlig sjal du gjort. Grattis till vinsten.
Hur kan jag få tag i mönstret, skulle så gärna vilja göra den.
mvh Tuula
maijalinder90@hotmail.com