04 mars 2007

Hemma igen.

Efter två dagar på syfestivalen så har jag kunnat packa upp mina nyförvärv.


Jag hade med mig en lista på vad jag skulle köpa. Det blev faktiskt inte så mycket mer än det jag hade bestämt.

Det enda som var ett verkligt impulsköp var ett par stödstrumpbyxor:-)
Helt underbart att ta på sig efter en halv dags stående och gående! Tack Leftknitt för det tipset!

Vad jag gjorde där i två dar? Årsmöte i Sticka!, vilket innebar att träffa många stickvänner från en stor del av landet, workshop i krokning och sen det vanliga... klämma o känna på garn.

Nu skall jag smälta mina intryck och drömma goa varma drömmar om stickning och krokning.

3 kommentarer:

Inger sa...

Kan det vara lite merinosilke jag ser?

Ullin sa...

Oj, så mycket garngodis! Ser ut som du gjort härliga inköp

Anonym sa...

Garngodis, precis!

Gott!