28 februari 2010

Kul att gå på stan!

Har ni tänkt på hur intressant det är att gå på stan o titta på folk!
Ja, kanske inte folket egentligen, utan alla fina mössor o vantar som man kan se.
Jag tycker det är så kul att kunna konstatera att: Ja, det är det där mönstret, hon har använt dom färgerna, och titta där är den mössa med vantar till i samma mönster.
Jag uppskattar att se alla som har så fina mössor o vantar.
Det enda som bekymrar mig är, om jag kan hojta till alla att dom har fina mössor?

3 kommentarer:

Trollmamman sa...

Det brukar jag göra, och det brukar bli så bra så =)

dvs folk brukar bli väldigt glada!

Unknown sa...

Det tycker jag definitivt att du ska göra, det är alltid kul att få komplimanger!!

Kaffemoster sa...

Tänk, det kanske är något som ligger i släkten då - för jag gör också det.